ایران فایل - گزیده ای از تاریخ تمدن جهان باستان (ایران، مصر‍، یونان

     

 

 

 

 

.: سایر زبان ها : عربی ؛ انگلیسی ؛ ترکیه ؛ فارسی :.

 

.: سایر بخش ها: دانلود کتابهای باستانی؛ ؛ اساطیر و افسانه های باستانی ؛ چهره های ماندگار ؛ انی کاظمی :.



ایران فایل:.

ایران فایل ، قوی ترین موتور جستجوی املاک و مستغلات

یران فایل ، قوی ترین موتور جستجوی املاک و مستغلات مفتخر است که خدمات خود را با ماموریت حتی الامکان کوتاه کردن روند طولانی ، سخت ، زمانبر و گاهاً بدون رسیدن به نتیجه مطلوب رهن و اجاره مسکن ، خرید وفروش آپارتمان ، مستغلات کلنگی ، مغازه و ویلا ... و پیدا کردن مناسب ترین نتیجه برای تمام کسانی که به نوعی درگیر این مسیر پیچیده هستند وهمین طور کسانی که فقط تمایل به داشتن اطلاعات بروز از قیمت املاک دارند را با بانک اطلاعاتی که هرروز و به صورت منظم به روز می شود، ارائه می نماید.

چرا خرید ، فروش ، رهن و اجاره آپارتمان ، کلنگی ، مستغلات و ... با کاربری های مختلفی مثل مسکونی ، اداری و تجاری کاری بسیار سخت و وقتگیر است ؟

ایران فایل ، قوی ترین موتور جستجوی املاک و مستغلات ، بر آن شدیم که بتوانیم در حد بزاعت خود ، تاثیری مثبت بر این روند پیچیده بگذاریم.

تجربیاتی که کارشناسان ارشد ایران فایل طی سالها کسب کرده اند منجر به آن گردیده است که بتوانیم با ارائه یک بانک اطلاعاتی کامل با تکیه بر بروز بودن آن و فراهم آوردن محیطی ساده و دوست داشتنی و با استفاده از یک موتور جستجوی قوی به همه مشتریها این توانایی را ارائه نماییم  که بتوانند با اعمال سلیقه های خود از قبیل میزان بودجه برای خرید ، فروش ، رهن و اجاره ، منطقه مورد نظر ، متراژ مورد نظر به همراه امکاناتی که از آن توقع دارند و ... را در کمترین زمان ممکن جستجو نمایند و به اهداف خود ، اعم  از خرید ، فروش ، رهن و اجاره  املاک ،  مستغلات و یا حتی برآورد قیمت به روز مسکن است ، دست پیدا نمایند.

از دیگر اهداف ایران فایل ، ارائه پروژهای با توجیه اقتصادی و با کاربریهای مختلف شامل : اداری ، تجاری و مسکونی در قالب عکس ها به همراه جزئیات آن به تمام کسانی است که قصد سرمایه گذاری در بخش مسکن و ساختمان را دارند .

جستجو در ایران فایل، قوی ترین موتور جستجوی املاک ، کاری بسیار آسان و سریع می باشد و برای تمام کسانی که دسترسی به اینترنت دارند باعث صرفه جویی در هزینه و وقت جهت جستجو برای خرید فروش املاک خود می باشد





.: نوشته های آرشیو نشده :.
هر آمدنی رفتنی داشت. ما هم از پارسی بلاگ رفتنی بودیم.
[عناوین آرشیوشده]