جن در اقوام ملل باستان - گزیده ای از تاریخ تمدن جهان باستان (ایران، مصر‍، یونان

     

 

 

 

 

.: سایر زبان ها : عربی ؛ انگلیسی ؛ ترکیه ؛ فارسی :.

 

.: سایر بخش ها: دانلود کتابهای باستانی؛ ؛ اساطیر و افسانه های باستانی ؛ چهره های ماندگار ؛ انی کاظمی :.



جن در اقوام ملل باستان:.

پیش از تولد حضرت محمد اجنه قدرتمندترین موجودات این دنیا بودند زیرا که از اسرار عالم غیب خبر داشتند . ماهیت اجنه از گرمای شعله آتش است و بنابراین وزن نداشته و از قوانین فیزیک دنیای ما آزاد هستند . آنها به راحتی تا نزدیکی دروازه های بهشت می رفتند و اخبار عالم غیب را از سایر فرشتگان می شنیدند در حالیکه انسانها چنین توانایی نداشته و ندارند و با این آگاهی و علم موفق می شدند انسانها را فریب داده و خود را خدای جهان مغرفی کنند . میلیونها انسان به پرسنش و قربانی دادن برای خدایانی که از نوع جن بودند پرداختند. نمونه هایی از این مردم در قرآن ذکر شده اند که با بلایای آسمانی نابود شدند.

جن پرستی هنوز هم بسیار رواج دارد و از پرطرفدارترین ادیان این دنیا است . مردم قبایل آفریقایی و مردم دور از چشم آمازون و جنگلهای دور افتاده و بالاتر از آن مردم سرزمین هندوستان که خود را پیرو آیین برهمایی می نامند همگی نمونه هایی از جن پرستی در دنیای امروز هستند.

با تولد محمد(ص) در حدود ???? سال پیش اجنه قدرت پرواز به عالم غیب را از دست دادند و بر طبق قرآن فرشتگان نگهبانی با اسلحه های آتشین به آنها حمله کرده و آنها را از محدوده ی عالم غیب راندند و دیگر هم اجازه ی ورود ندارند . به این ترتیب ارتباط اجنه و تاثیرشان با عالم انسانها بسیار کم شد.

قرآن می فرماید که اجنه از دید انسانها محو شدند به طوریکه دیگر حتی حضرت محمد هم نمی توانست اجنه را که از سر و کول او هنگام نماز بالا می رفتند ببیند. !

تمام این نوشته ها به صورت نسبی می باشد . خواهش می کنم اگر در سخن توهین یا مواردی اشتباه شده ببخشید





.: نوشته های آرشیو نشده :.
هر آمدنی رفتنی داشت. ما هم از پارسی بلاگ رفتنی بودیم.
[عناوین آرشیوشده]